1. Dağıtım ve perakende satış şirketi ile olan ilişkilerimde sahip olduğum haklar nelerdir? |
---|
Dağıtım ve perakende şirketleri için abonenin sahip olduğu haklar EPDK’nın Elektrik Dağıtım ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nde belirtilmektedir. |
2. Hangi durumlarda yeni bağlantı yapmalıyım? |
---|
Yeni bir abone numarası verilmesi gereken tüm başvurular ve güç artırımı gibi sebeplerle bağlantı noktası değişikliği gerektiren durumlar yeni başvuruyu gerektirmektedir. İsim, ünvan değişikliği gibi durumlar yeni başvuru kapsamına girmez. |
3. Kentsel dönüşümde yeni bağlantı yapılması gerekir mi? |
---|
Kentsel dönüşümde mevcut bağlantı üzerinden devam edilememektedir. Yeniden bağlantı anlaşması yapılması gerekmektedir. Eski anlaşma bina yıkılmadan iptal edilmelidir. |
4. Müşteri Hizmetlerine gelmeden hangi işlemleri gerçekleştirebilirim? | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Müşteri Hizmetleri’ne gelmeden cedas.com.tr’den, 186 Çağrı Merkezi’mizden ve 0 552 186 0 186 WhatsApp Destek Hattı'mızdan gerçekleştirebileceğiniz işlemler aşağıda belirtilmiştir.
|
5. Bulunduğum yere en yakın Müşteri Hizmetleri nerededir? |
---|
Anaysayfa’da İletişim başlığı altından ulaşabilirsiniz. |